jfpmusic

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av jesper fransson - 11 oktober 2010 18:45

Tjoo idag har min dag varit bra :d den började med att jag gick upp kl 06:20 så när jag hade gått upp så tog jag på mig sen så gick jag ner och hämtade frukost :D har börjat äta nu varje morgon ihihi :d sen så tog jag lite smoothie med :d sen så gick jajg upp på rummet och satte på datan och kollade min facebook och aftonbladet och såg på nyheterna på tv mest jag käkade :D sen när jag hade ätit klart så gick jag ner och drack ännu mer smoothie :D sen så borstade jag tänderna sen så stack jag till bussen för ska ner på Rönnowska idag sen så när jag kom ner där så satt vi utan för klassrummet lite jag och mina klasspolare för att vänta på att få börja började ju 08:30 hihi sen så när vi kom in så jobbade vi om hygien och så där sen så käkade vi frukost fick jag äta frukost igen ahhaha :D och mest vi gjorde de så satt vi på datan i skolan och kollade youtube och så där sen så började vi igen och da fick mina klasspolare laga mat och de blev pizza och köttbullar o potatis och sås och som desart blev de kanelbullar hihih :D rätt gött var de faktist ihih sen så mest dem lagade mat så fick jag fortsätta med att jobba med hygien och kök och så där tills jag fick duka bordet som vi skulle sitta vid sen så när allt var klart så käkade vi och sen så tog vi en liten mini rast och satt på datan och kollade och så sen så städade vi undan allt och jag fick gå och slänga maten och de andra i sopprummet som vanligt sen så slutade vi och när jag och Jesper p gick till bussen så kom där en bil och var nära på att köra på oss dem kan fan se upp för hur dem kör asså :@ men sen så tog vi bussen ner i stan sen så tog jag bussen hem och när jag kom hem så tog jag de lungt satt framför datan och skrev musik lite och letade efter några beats och så där  sen så snackade jag med baby :D vi har ju varit tsm i 19 hela månader idag ju :D:D<33 tänk att hon har stått ut med mig i 19 månader::D <333 sen så tog jag de lungt såg på tv och snackade med baby <<33 sen så på kvällen så fick jag göra maten för syrran ville att jag skulle de :d så de fick jag göra sen så när den var klar så käkade jag sen så när jag var klar så drog jag upp på rummet och skrev texter igen och tog de lungt och såg tv och snackade med baby sen så ville baby att jag skulle ringa henne så de gjorde jag :D och snackade en stund sen så såg jag mina tv program sen så såg jag film sen så laggade hela min data :'( så jag kunde ej säga godnatt till min älskling :'( förlåt min baby <33 men imorgon e de en ny skol dag och undra vad man ska göra da :D de får man se när man kommer dit börjar halv 10 imorgon :D  så vi får se :D ha de gött god natt jag älskar dig min underbara älskling <333




/// kärlek JFP

Av jesper fransson - 11 oktober 2010 18:30

Yeah idag har jag och baby varit tsm i 19 hela månader :D fan vad tiden går fårt hihih:D:D:D:D:D:D älskar dig min älskling<333 och mer månader och år ska de bli de lovar jag dig :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards