jfpmusic

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av jesper fransson - 13 oktober 2010 23:30

Tjoo idag började min dag med att jag gick upp vid halv 7 som vanligt  hihi de e segt att gå upp så tidigt  men man måste när man går i plugget hihih :/ men så e de och da gick jag ner och tog 2 mackor och käkade och drack smoothie sen så gick jag upp och tog på mig och sen så stack jag till bussen som gick till plugget hihi och när jag kom dit så snackade jag med Mackan och Emil och Fille lite tills vi började och da började vi inne hos Begitta med att göra blommor och sånt där de var segt och trist men måste göras för de ingår i min utbilning :( men så e de och sen så var vi där hela förmiddagen sen så sista tiden där inne så satt vi på datan och lyssnade på musik och kollade facebook och sånt där sen så fick vi  mat men de var ej god mat som vanligt sen så på rasten tog man de lungt och snackade med polare och så där:D:D sen så började vi inne hos ulf de e den segaste lektionen på hela onsdagen faktist :/ vi pratar om arbetslivet och sånt där skit sen så slutade den lektionen kl 13:10 sen så drog jag hem och när jag kom hem så tog jag de lungt och snackade med min underbara älskling och  började skriva på en ny låt men har svårt att välja beats till den :( men de e de  alltid när man gör musik tuvärr hihi sen så såg jag tv och tog de lungt och lyssnade på musik sen så käkade jag lite och sen så fortsatte jag se tv och lyssande på musik sen så ringde jag min underbara älskling lite och snackade med henne sen så såg jag mina program som jag brukar se på onsdagar som typ kungarna på tylösand och lite annat program och nu sitter jag och snackar med min baby och lyssnar på musik och ska typ snart säga god natt till henne för ska sova strax kl e ju snart 01:00 hihi ska upp om 5 tim och 30 min hihi de kommer vara skit segt hih men måste upp halv 7 tuvärr :'( men så e de att gå i skolan men god natt sov gött alla hörs vi imorgon och undra vad jag ska göra imorgon efter plugget de blir nog att hålla på med musiken som vanligt hihi.... jag älskar dig min underbara älskling de e dig jag lever för de vet du de ska alltid vara vi de lovar jag dig <3<3<3<3<3<3<3 puss puss....




///kärlek JFP


Av jesper fransson - 13 oktober 2010 00:42

Tjoo här kommer en gammal låt som jag har gjort som heter min ånget inombords den e skit bra :D och lite sorlig :D:D jag gjorde den till min underbara älskling när jag  hade sårat henne som mäst :'( som jag ångrar skit mkt idag att jag gjorde :'(:'( men så gjorde jag denna låten den e skit bra tanka och lyssna :D:D



http://www.speedyshare.com/files/24668906/JFP_Min_ngest_inombords_.mp3




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards