jfpmusic

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Onsdag/praktik:)

Av jesper fransson - 17 november 2010 23:00

Tjoo  Idag gick jag upp kl 04:30 hihi :D och idag kom jag upp hahaha:D så jag gick upp och tog på mig sen bäddade jag sängen :) sen så käkade jag frukost:) sen så borstade jag tänderna sen så drog jag till bussen och tog bussen ner istan och när jag kom ner där så tog jag ut pengar och sen så mötte jag pappa:) när han kom ner för att han skulle med jobba hihi:D sen så tog jag bussen till min praktik och när jag kom dit så byttade jag om sen så snackade jag lite med min handlädare sen så gick jag upp och slängde sopor och när jag hade gjort de så chillade jag lite sen så la jag på glasyr på kakoerna som jag brukar göra :D sen så efter de så gick jag ner i chällaren och städade hyllorna där nere och sopade där nere och massa sånt sen så efter en timme så började jag med att bära ner alla kakor och bröd och sånt i affären sen när allt de var nere så tog jag de lungt lite sen så käkade jag halv 9 sen så käkade jag fram till 9 typ lite mer sen så gick jag upp där uppe och da gjorde jag ej så mkt sen så började jag med att skrapa plåtar som vanligt:) de tog en timme typ sen så käkade jag vid 12:00 och da ringde jag min älskling<3<3<3<3sen så när vi hade slutat prata så hjälpte jag till att dra fram saker och städa bakom och sånt sen så slutade jag halv 1 och da byttade jag om sen drog jag till bussen och åkte hem och under tiden så snackade jag med min älskling<3<3<3<3<3 sen när jag kom hem så hämtade jag mamma sen så drog vi ner istan för hon skulle till läkaren sen så när vi hade varit hos läkaren så drog jag och växlade pengar sen så drog vi upp på söder och käkade lunch bara jag och moshan:D sen så efter de så gick vi till hennes psykolog och väntade på leffe sen så gick mamma upp där sen så drog jag tillbaka till slussen:) och när jag kom dit där så tog jag de lungt och lyssnade på musik och skrev lite och spelade PS3 och chillade sen så hjälpte jag till med maten där :) sen så efter de så gjorde vi ej så mkt meren såg film och jag ringde min underbara älskling<3<3<3<3<3 och snackade med henne :)  sen så såg vi på film sen så skulle vi sova kl 22:00 och då läste jag lite sen sommnade jag typ......



//Kärlek JFP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jesper fransson - 21 mars 2014 21:15

Baaaam nu va de rätt länge sen jag bloggade det är bara för helt ärligt för att jag har glömt bort min blogg hahaha :) .... Men ska bättra mig lite mer nu :) det kommer fortfarande vara min musik träning o vardags blogg :) så ska bättra mig :) i alla...

Av jesper fransson - 11 augusti 2011 11:55

Yeah idag har man varit tsm med sin älskling i 29 månader som e 2 år och 5 månader :D:D.... Och fler dagar och år ska de bli :D:D de lovar jag dig gumman min jag älskar dig över hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3....     M...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 7 augusti 2011 23:00

tjena :) alla nu ska jag berätta om min dag :) joo hela min dag började med att jag gick upp 12:00 typ och satte mig framför datan och snackade med min underbara älskling lite :) och lyssnade igenom beats som jag ska andvända och sådär :)...Sen så ef...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards