jfpmusic

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av jesper fransson - 15 oktober 2010 23:45

Tjoo  idag som jag skrev inatt så har jag ej sovit på hela natten :( men de gick bra jag gick och tog på mig sen så käkade jag sen så drog jag till skolan men jag var bara där i typ en timme något för jag mådde ej bra så för var nära på att svimma och mådde illa som fan och så där så jag stack hem men hann precis hem så spydde jag typ :'( så jag la mig ett tag och såg på en film sen så gick jag in på datan och kollade lite och så där sen så börja jag snacka med en kille som gör beats och så där :D  de slutade med att han blev min beatsmaker och ska göra ett album med mig :D de kommer bli fett roligt:D   sen så snackade jag med honom ett bra tag sen så drog jag ner istan och handlade lite och klippte mig :D och sen så drog jag hem och snackade med min baby lite och skrev lite texter och sen så tidigare under dagen har jag spelat in en låt med :D som ska bli mixad sen :D men sen under kvällen så tog jag de lungt och snackade med baby och såg tv och lyssnade på musik :D och snackade med min beatsmaker:D och ska typ snart sova :D godnatt sov gött ses imorgon....




///kärlek JFP

Av jesper fransson - 15 oktober 2010 10:00

Tjoo har nyss kommit hem igen från skolan :'( för jag spydde som fan och var yr och var nära på att svimma typ :'( så jag får lägga mig och vila ett tag nu så får vi se om jag mår bättre sen :( ha de gött bloggar sen....



Kärlek JFP

Av jesper fransson - 15 oktober 2010 07:07

Tjoo godmorgon nu har man kommit upp men har bara sovit i en halvtimme på hela natten :'( men jag kom upp ändå nu så  nu har jag nyss gjort mig i ordning och nu sitter jag och äter frukost och ser på vakna  hahah :D och ska snart dra mig till bussen för börjar skolan om en och en halv timme så måste ner till den jävla rönnowska skolan:( tuvärr men så e de men vi hörs när jag kommer hem idag ha de gött så länge alla....



/// Kärlek JFP :D

Av jesper fransson - 15 oktober 2010 03:37

Tjoo nu e kl 03:35 och jag kan ej sova :'( och jag ska upp halv 7 de kommer vara sjukt segt  men så e de och vi har ju köket imorgon med :( hur ska jag orka asså :'( jag kommer fan vara död imorgon haha :( så just nu sitter jag och mixar musik men jag ska försöka sova annars kommer jag aldrig orka skolan imorgon asså :( och min lärare kommer dampa loss om jag ej kommer imorgon tuvärr men god natt sov gött nu ska jag försöka sova :(



// kärlek JFP

Av jesper fransson - 15 oktober 2010 00:43

Tjoo :D här kommer en till gammal låt som jag har gjort till min baby när jag sårade henne som mäst:'( <333 tuvärr vet ej vf jag har gjort de men de e bättre idag som tur e.. men den heter  förlåt älskling<33 den e med skit bra tanka och lyssna på den och skrid :D




http://www.speedyshare.com/files/24699683/JFP_-_f_rl_t_lskling_.mp3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards