jfpmusic

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Torsdag//

Av jesper fransson - 18 november 2010 23:00

Tjoo  Idag gick jag upp vid 06:35 för idag ska jag tillbaka till skolan:) och träffa Emelie/storasyster    men jag gick upp och tog på mig sen packade jag alla mina saker för jag ska hem från slussen idag med :) skönt ska de bli :D:D sen så gick jag ut och käkade frukost sen så gjorde jag mig i ordning sen så drog jag till skolan sen när jag nästan var vid skolan så ringde Emelie och frågar om jag vill möta henne och klart vill jag de :Dså jag kom upp på skolan så sms min älskling<3<3<3<3 och sa att hon ej kunde sova så jag ringde henne och snackade med henne lite och sen gick jag och möte Emelie/syrran och under tiden snackade jag med min älskling<3<3<3<3<3sen så drog vi in på skolan sen så slutade jag att prata med min baby <3<3<3sen så snackade jag med Emelie ett tag så vi satt och prata och jag läste tidningen typ sen så vid 08:10 så började vi att ha kärnämnen typ sen så satt jag där men jag sov typ på min lektion jag var så jävla trött haha ovanligt sen så slutade de med att jag fick dra till begitta och säga att jag drog hem sen fick jag dra till annika på boende och säga de med sen så vid 11:20 så drog jag hem för jag fick de så jag drog till bussen och tog bussen hem och när jag kom hem så såg jag på tv och satte igång datan och snackade med min älskling<3<3<3<3sen så såg jag tv och tog de lungt typ och lyssnade på musik typ :) sen så ringde jag min baby <3<3<3 och snackade med henne lite sen så gjorde jag ej så mkt mer vad jag kommer ihåg i alla fall hahah :Dsen på kvällen så tog jag de lungt och snackade med min älskling sen så käkade jag typ och läste lite sen efter ett tag så skulle jag sova och imorgon ska jag se VOLBEAT:D:D:D de ska bli så jävla roligt::D...... Jag älskar dig gumman min......



///Kärlek JFP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jesper fransson - 21 mars 2014 21:15

Baaaam nu va de rätt länge sen jag bloggade det är bara för helt ärligt för att jag har glömt bort min blogg hahaha :) .... Men ska bättra mig lite mer nu :) det kommer fortfarande vara min musik träning o vardags blogg :) så ska bättra mig :) i alla...

Av jesper fransson - 11 augusti 2011 11:55

Yeah idag har man varit tsm med sin älskling i 29 månader som e 2 år och 5 månader :D:D.... Och fler dagar och år ska de bli :D:D de lovar jag dig gumman min jag älskar dig över hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3....     M...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 7 augusti 2011 23:00

tjena :) alla nu ska jag berätta om min dag :) joo hela min dag började med att jag gick upp 12:00 typ och satte mig framför datan och snackade med min underbara älskling lite :) och lyssnade igenom beats som jag ska andvända och sådär :)...Sen så ef...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards