jfpmusic

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av jesper fransson - 27 oktober 2010 23:15

Tjoo.. :D Idag så började jag att gå upp kl halv 5:D de var rätt segt för har ej kunnat sova inatt:( för har sovit på en luftmadrass :( men jag kom upp och da började jag med att ta på mig sen så gick jag ner där nere och trodde att Leif var uppe men de var han ej så jag försökte väcka honom 7 ggr men han vaknade ej så jag gick upp på rummet igen och såg tv lite sen så gick jag ner och rack lite igen sen så drog jag till bussen vid 05:00 och när jag kom till bussen så lyssnade jag på musik och läste helsingborgs city:D sen så ringde leffe och frågade var jag var:D haha så sa jag att jag var vid bussen så han sa bara okii:d så jag sa till han att han kunde gå och sova igen haha:D sen så när jag satt på bussen så läste jag metro och sov lite :D haha :D sen så när jag kom ner på min praktik så byttade jag om och snackade med min handlädare för han undrade vad jag hade gjort när Leif fyllde år:d så berättade jag :d sen så gick vi upp och började jobba och då började jag med att hjälpa till att baka lite bullar och så :D sen så chillade jag lite sen så bärde jag ner plåtar med bröd och bullar och sånt :D i butiken:d sen så när jag hade gjort de så började jag med att lägga på glasyr på kakor och sånt:d de var rätt roligt men rätt svårt att få de perfekt:D men de gick bra:D sen så drack jag en Redbull :D för att vakna hahah :d de gjorde jag i Måndags med :D hahah man måste de för att vakna ju hahah sen så chillade jag sen så mådde jag ej så bra så jag fick dra hem och när jag kom hem så ringde jag  min baby girl för hon ville de:D så klart att man gör de:D sen så kollade jag på bäddsoffa men jag fick ingen idag:( så de blir att sova på en luftmadrass idag med :( men sen så snackade jag med baby lite och tog de lungt och såg tv och lyssnade på musik lite sen så försökte jag skriva klart lite texter som jag har börjat på men de gick så där :/ sen så städade jag upp lite på rummet lite :D sen så käkade jag lite sen så ringde jag min baby girl:D sen så på kvällen så snackade jag med baby och såg tv och tog de lungt sen så skulle baby logga ut så jag kollade  mina tv program :D sen så skulle jag sova efter ett tag :D.....får se vad som händer imorgon :D....


///Kärlek JFP

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards