jfpmusic

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av jesper fransson - 14 oktober 2010 23:45

Tjoo   idag har de ej hänt så mkt meren att jag var ej i skolan idag jag försov mig jjag vaknade kl 13:00 typ hihi men när jag vaknade så gick jag upp och slog på datan och kollade om min baby var inne de var hon men hon städade sen så gick jag ner och käkade och snackade där nere ett tag sen så efter någon timme så gick jag upp på rummet igen och snackade med min baby <3333 och satt och skrev lite texter och mixade om vissa låtar som ej blivit bra mixade innan hihi :D sen så fick jag följa mamma till bussen vet ej varför men jag fick göra de sen så när jag hade de så stack jag hem på datan igen och fortsatte mixa musik och så där sen så duschade jag och gjorde mig i ordning för ska på bio idag hihih :Dsen så när jag hade duschat och så där och gjort mig i ordning så fortsatte jag skriva på en text vet ej vad den ska heta än hihi:D sen så snackade jag med baby i tele lite sen så var jag tvungen att dra till bussen för åka ner istan till bion och möta min ledsagare :D sen så handlade vi lite godis sen så drog vi in och satte oss på bion filmen var sådär :( den hette buried.. Den var sådär de var nästan ingen handling i den men den gick och se hih :d sen så när den var klar efter en timme och 30 min så tog jag bussen hem och när jag kom hem så ringde jag min underbara älskling <333 för att snacka med henne lite och så där hihih :D sen så la vi på och jag såg lite tv och tog de lungt och försökte skriva klart min text men gick ej så bra så får skriva klart den efter plugget imorgon :D och sen så snackade jag med baby på msn :d och mixade om en låt som jag hade missat tidigare idag hihi :D sånt händer och nu har jag precis duschat igen var tvungen att tvätta håret gjorde ej de innan för hann ej :( men har de nu hihi :d och nu lyssnar jag på musik och ska nog mixa en låt till innan jag lägger mig sen så ska jag säga godnatt till min underbara älskling<33 efter sen sova för ska upp halv 7 imorgon bitti och käka sen dra ner till rönnowska skolan för e där måndag och fredag sen så e jag på min andra skola tisdag onsdag och torsdag så e på 2 skolor i veckan de e segt och trist men så e de tuvärr :(men god natt och sov gött alla så hörs vi imorgon udnra vad jag ska göra efter skolan imorgon blir nog att holla på med musiken och kanske kicka något hih :D får se hihih :D och god natt min underbara älskling jag älskar dig <333




//KÄrlek JFP

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards