jfpmusic

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av jesper fransson - 22 oktober 2010 23:45

Tjoo.. idag började min dag med att min klocka ringde halv 7 men stängde av den och sommnade om så vaknade jag och trodde kl var 08:00 tänkte jag fan jag börjar om en halvtimme hur fan ska jag hinna ner till skolan så jag gick upp snabbt som fan och käkade och tog på mig snabbt som fan och så där så kollade jag på klockan så var kl bara 07:15 snacka om att vara yr i huvudet hahaha men så efter allt detta så drog jag till bussen och tog bussen ner på rönnowska och mötte Emelie(storasyster) och Jeppe p så vi satt och snackade ett tag sen så började vi och da började vi med frukost och så där efter de så drog jag till sjukhuset för att kolla min hand men dem jävla fittorna ville ej rönka min hand för jag skulle göra 1000 saker innan :@ så förbannad jag blev men men sen så drog jag hem med mina kockakläder som jag ska ha på min praktik :D sen så ringde mamma och sa att hon ville käka med mig så jag ringde baby och snackade lite sen så drog jag och mötte mamma på sjukhuset så käkade vi lite och snackade och så där sen så tog vi bussen men så hoppade hon av vid min skola filborna för hon jobbar i närheten och så tog jag bussen hem när jag kom hem så tog jag de lungt och satt på datan och kollade facebook och sen såg jag film och snackade med min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3<3<3 och så där sen så stack jag och handlade lite gött gött och wallander::D och snackade med baby under tiden sen så när jag kom hem så satt jag och skrev lite musik och kickade lite musik och så där och tog de lungt sen så ringde jag Emelie och snackade lite sen så käkade jag sen så ringde jag baby min <3<3 och snackade med henne och nu sitter jag och ser film och ska snart sova för e skit trött så ska snart säga godnatt till min underbara älskling <<3<3<3<<3 godnatt med er alla....



///MVH Kärlek JFP:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards