jfpmusic

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Måndag/praktik:D

Av jesper fransson - 15 november 2010 23:45

Tjoo  Idag började min Måndag med att jag gick upp halv 5 som vanligt som jag alltid gör när jag e på praktik:D men i alla fall jag gick upp halv 5 och tog på mig :D och bäddade sängen och sen så gick jag ut i köket och käkade :D lite var tvungen att göra de nu när jag e på slussen så måste man de varje morgon tuvärr men men sen så när jag hade käkat så tog jag på mig min jacka och borstade tänderna sen så gick jag till bussen jag fick ta 3an :D och när jag kom ner istan så byttade jag till 1an för att jag orkade ej gå dit hahah:D men när jag kom till min praktik så byttade jag om som vanligt :D sen så snackade jag lite med Göran min handlädare sen så började jag med att slänga sopor sen så la jag ner bröd och sånt i en säck som jag alltid gör :Dsen efter de så hjälpte jag till att baka lite och så sen så chillade jag lite sen så la jag på glasyr på kakor som jag brukar och så :D sen så började jag bära ner alla kakor och bullar och sånt som jag alltid gör :D så de gjorde jag ett tag sen vid halv 9 så tänkte jag ta frukost men de blev ej så för jag skulle börja hjälpa till att städa hyllor och torka av och sånt :D de var rätt skoj hiihi:) så jag fick ju stå på bakbänken haha :d för att nå upp längst upp haha :D men när jag hade gjort de så fick jag ta frukost :D ett tag sen så när jag hade de så började jag igen och da började jag med att göra skorpmjöl hihi:D de var faktist rätt roligt :D:D men de tog ett tag hihih:D sen när jag hade gjort de fram till 12 så tog jag middagsrast sen till halv 1 sen så gjorde jag ej så mkt mer sen så slutade jag för dagen och da byttade jag om och drog jag ska ju vara med Emelie/Storasyster) och Jonte idag med ju så när jag hade slutat för dagen så drog jag och mötte upp dem och sen så drog vi in och handlade lite sen efter de så drog vi hem till Emelie  och när vi kom dit så tog vi de lungt lite och så sen så började vi se film och käka lite:D:D vi såg på den nyaste tecknade scooby doo :D:D den var rätt bra :D:D sen så såg vi den och chillade och sånt:D:D sen så på kvällen så drog vi ifrån henne och da var vi tvugna att möta upp parsonalen på slussen på maxi för dem handlade där så vi var tvungna att dra dit och hjälpa dem tuvärr men sen när vi var klara med de så drog vi tillbaka till slussen och där hjälpte vi till med att packa upp alla saker och sånt sen så började vi på maten och så sen så käkade vi och när vi hade ätit klart så gick jag och jonte ut och da ringde jag min underbara älskling :D:D<3<3<3<3<3<3 ett tag så vi snackade ett bra tag sen så vid 10 la vi på och da snackade jag med Emelie/Storasyster lite sen efter de så duschade jag sen så när jag hade gjort de klart så la vi oss och da läste jag ett bra tag och tog de lungt sen så sommnade jag rätt sent....


Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3 :D


//JFP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jesper fransson - 21 mars 2014 21:15

Baaaam nu va de rätt länge sen jag bloggade det är bara för helt ärligt för att jag har glömt bort min blogg hahaha :) .... Men ska bättra mig lite mer nu :) det kommer fortfarande vara min musik träning o vardags blogg :) så ska bättra mig :) i alla...

Av jesper fransson - 11 augusti 2011 11:55

Yeah idag har man varit tsm med sin älskling i 29 månader som e 2 år och 5 månader :D:D.... Och fler dagar och år ska de bli :D:D de lovar jag dig gumman min jag älskar dig över hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3....     M...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 7 augusti 2011 23:00

tjena :) alla nu ska jag berätta om min dag :) joo hela min dag började med att jag gick upp 12:00 typ och satte mig framför datan och snackade med min underbara älskling lite :) och lyssnade igenom beats som jag ska andvända och sådär :)...Sen så ef...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards