jfpmusic

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

en sådär dag

Av jesper fransson - 12 oktober 2010 23:30

Tjoo idag började med att jag gick upp och tog på mig och käkade frukost och drack smoothie  man började ju 09:30 idag ju hihih :D sen så stack jag till skolan så jag var där lite efter halv 9 hih och där satt jag och tog de lungt och lyssnade på musik och hade de myssigt i lugnet sen så började jag halv 10 med att ha kärnämnen och da satt vi och lyssnade på Gunilla när hon läste sen såå läste vi själva ett tag och da började jag läsa en bok om andra värdskriget :D:D riktigt bra e den :D sen så satt man där till 11:20 typ sen så stack jag hem för jag e aldrig med på idrotten hahah :D och när jag kom hem så gick jag in på datan och lyssnade på musik och gick in på facebook och msn för se om baby var inne men de var hon ej :'( så jag började skriva klart lite texter och så där sen så såg jag film och kollade på lite beats som jag har på datan som jag kasnke ska kicka något på imorgon om jag hinner hihih :d sen så började jag städa mitt rum jag blev nästan klarr hihi :d sen så kom baby in på msn så man snackade med henne ett tag sen så käkade jag lite för var hungrig hihi sen så fortsatte jag städa lite till sen så snackade jag med baby och tog de lungt och lyssnade på musik och kollade på tv :D de var inte så roliga program precis men skit samma sen så nu ikväll så käkade jag sen så skrev jag klart en text som jag började skriva när jag var hos min underbara älskling för lite mer än en vecka sen hihih :D så jag skrev  klart den idag och några andra sen så stack jag upp och handlade lite saker så jag kan göra min smoothie imorgon med :D sen så när jag kom hem igen så ringde jag min älskling och snackade med henne lite :D sen så såg jag film och käkade igen med mamma sen så såg jag mer tv och snacka med min baby och börja skriva en text kom till första varsen hihi :D den jag började skriva hos min baby blev klar idag och den heter vill se dig le igen :D  den blev bra...   och nu lyssnar jag på min låt jag gjorde till min baby :d den 18 månader med dig hihih :D gillar min egen musik typ haha vet ej varför men gör de hahaha :D och nu ska jag snart säga godnatt till min underbara älskling för ska snart sova för ska till skolan imorgon och ska upp typ 06:20 typ något sånt så ha de gött alla och god natt sov gött...



















/// kärlek JFP :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jesper fransson - 21 mars 2014 21:15

Baaaam nu va de rätt länge sen jag bloggade det är bara för helt ärligt för att jag har glömt bort min blogg hahaha :) .... Men ska bättra mig lite mer nu :) det kommer fortfarande vara min musik träning o vardags blogg :) så ska bättra mig :) i alla...

Av jesper fransson - 11 augusti 2011 11:55

Yeah idag har man varit tsm med sin älskling i 29 månader som e 2 år och 5 månader :D:D.... Och fler dagar och år ska de bli :D:D de lovar jag dig gumman min jag älskar dig över hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3....     M...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 7 augusti 2011 23:00

tjena :) alla nu ska jag berätta om min dag :) joo hela min dag började med att jag gick upp 12:00 typ och satte mig framför datan och snackade med min underbara älskling lite :) och lyssnade igenom beats som jag ska andvända och sådär :)...Sen så ef...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards