jfpmusic

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Tja :)

Av jesper fransson - 18 oktober 2010 23:45

Tjoo.. Idag gick jag upp vid  halv 7 och de började med att jag käkade frokust och tog lungt lite sen så skulle jag dra till skolan men jag drog hem får jag mådde ej bra :( så när jag kom hem så tog jag de lungt och satt på datan och kollade lite saker som facebook aftonbladet och så där och snackade med baby när hon gick upp och kom in på msn sen så efter ett tag så ringde jag henne och snackade lite sen så när vi hade pratat så spelade jag in en låt till min älskling :D  hihi sen så  efter de så tog jag de lungt och se lite tv och sen så var jag tvungen att dra till slussen :( igen och när jag kom dit så snackade vi lite sen så drog vi och handlade ett tag massa saker som vi skulle ha där under veckan och så sen så ringde jag baby när vi var klara där heheh sen så kom vi tillbaka till slussen så packade vi upp och sen började dem med maten så gick jag in på rummet så råkade jag somna till lite hihih sånt händer men sen så var maten klar och da käkade jag lite sen så ringde jag baby min och snackade ett tag sen så såg jag ullared haha så överskattat de programet e asså hahaha men så e de sen så när de var slut så ringde jag och sa godnatt till älsklingen min <3<3<3<3 sen så när vi hade lagt på så snackade jag med parsonalen lite och sen så spelade vi som var där PS3 de var rätt kul :D sen så skrev jag lite texter och så där :D sen så vid 23:30 fick vi lägga oss och jag somnade typ 00:20 typ för kunde ej sova :'( men sånt e de ibland :(.....




// kärlek JFP :D:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jesper fransson - 21 mars 2014 21:15

Baaaam nu va de rätt länge sen jag bloggade det är bara för helt ärligt för att jag har glömt bort min blogg hahaha :) .... Men ska bättra mig lite mer nu :) det kommer fortfarande vara min musik träning o vardags blogg :) så ska bättra mig :) i alla...

Av jesper fransson - 11 augusti 2011 11:55

Yeah idag har man varit tsm med sin älskling i 29 månader som e 2 år och 5 månader :D:D.... Och fler dagar och år ska de bli :D:D de lovar jag dig gumman min jag älskar dig över hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3....     M...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 7 augusti 2011 23:00

tjena :) alla nu ska jag berätta om min dag :) joo hela min dag började med att jag gick upp 12:00 typ och satte mig framför datan och snackade med min underbara älskling lite :) och lyssnade igenom beats som jag ska andvända och sådär :)...Sen så ef...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards