jfpmusic

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Onsdag:D:D

Av jesper fransson - 20 oktober 2010 23:58

Tjoo.. Onsdag idag da :D och min onsdag började med att jag gick om som vanligt halv 7 och tog på mig och sen så gick jag ut och käkade lite frukost sen så efter ett tag när jag var klar så gick jag in och packade ner mina saker för ska hem idag:D sen så rog jag där ifrån lite över 7 :) och då drog jag hem om och lämnade mina saker och så där sen så drog jag tillbaka till skolan :D:D sen så började vi 08:10 som vanligt segt som fan och da började vi inne hos begitta och så gick vi igenom lite saker där inne och så där sen hade vi rast kl 09:00 och da satt jag och snackade med polare lite sen så drog jag in till min studievägledare för vi skulle kolla på min praktik idag:D:D så vi drog ner där halv 10 skulle vara där kl 10 så vi kom dit och snackade med honom som jag ska ha där som handlädare :D:D han var sjukt bra och posetiv :D så nu ska jag börja min praktik på måndag:D:D och e ute i 5 veckor:D:D de ska bli kul som fan:D:D men jag börjar 06:00 på morgonen och jobbar till 14:00 på dagen:):) de ska  bli kul:D:D sen så drog jag tillbaka till skolan och da satt jag inne hos begitta lite sen så var de lunch men jag käkade ej för hade käkat lite innan jag kom tillbaka :D sen så satt jag och snackade med polare lite och så där sen så började jag kl 12:10 igen inne hos ulf segt som fan e de där inne asså men jag e tvungen att sitta där inne för att de ingår i min utbillning tuvärr men så e de sen så när jag hade suttit där inne till 13:10 så stack jag hem och under tiden snackade jag med min underbara älskling<3<3<3<3<3 sen när jag kom hem så startade jag upp datan och kollade facebook och bdb och så där och snackade med baby på msn :D:D<3<3<3<3 jag älskar dig min baby <3<3<3<3 sen så såg jag tv lite och skrev klart lite texter elr försökte skriva klart lite texter de gick så där :/:/:/ men sen så började jag att städa mitt rum lite sen så efter ett tag så började jag se beck den var bra:D:D sen så när den var slut så såg jag en till ett tag och under tiden så snackade jag med baby och och lyssnade på musik sen så stack jag och handlade lite tills i morgon :D:D:D de var gött sen så käkade jag lite sen så såg jag kungarna på tylösand och käkade lite mums mums haha:D:D sen så snackade jag med baby i tele lite med under tiden  med sen så när de var slut så tvättade jag håret och nu sitter jag här och skriver blogg och ska snart säga god natt till min underbara älskling:(:(:( för måste snart sova för ska upp mellan 06:00 och 06:30 imorgon för har skola imorgon med från 08:10 till 15:35 de e så segt :( men så e de att gå i plugget tuvärr men men god natt sov gött alla... och min underbara älskling jag älskar dig baby meren allt annat på jorden glöm aldrig de :D:D <3<3<3<3<3...




///Kärlek JFP)Jesper :D:D:D:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jesper fransson - 21 mars 2014 21:15

Baaaam nu va de rätt länge sen jag bloggade det är bara för helt ärligt för att jag har glömt bort min blogg hahaha :) .... Men ska bättra mig lite mer nu :) det kommer fortfarande vara min musik träning o vardags blogg :) så ska bättra mig :) i alla...

Av jesper fransson - 11 augusti 2011 11:55

Yeah idag har man varit tsm med sin älskling i 29 månader som e 2 år och 5 månader :D:D.... Och fler dagar och år ska de bli :D:D de lovar jag dig gumman min jag älskar dig över hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3....     M...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 7 augusti 2011 23:00

tjena :) alla nu ska jag berätta om min dag :) joo hela min dag började med att jag gick upp 12:00 typ och satte mig framför datan och snackade med min underbara älskling lite :) och lyssnade igenom beats som jag ska andvända och sådär :)...Sen så ef...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards