jfpmusic

Alla inlägg den 1 november 2010

Av jesper fransson - 1 november 2010 23:15

Tjoo.. :) idag började jag med att gå upp halv 5 imorse:D för leffe väckte mig sen så gick jag upp och tog på mig och gick ner och drack och så där sen så gick jag och leffe till bussen coh tog den till stan för jag skulle ner på min praktik idag :D jag har ju lov igentligen:D de började ifredags och har lov nu till nästa måndag men ville ner där en dag ändå :D:D så jag drog ner där och när jag kom ditt så byttade jag om som jag alltid gör sen så frågade jag vad jag skulle göra så de började med att jag gick upp i bageriet och hjälpte till att baka lite sen så gick jag och slängde sopor och så där sen så la jag ner bröd och sånt i en säck som någon hämtar varje måndag jag vet ej varför men någon gör de sen så tog jag de lungt lite sen så hjälpte jag till att lägga glasyr på kakor som jag gjorde i onsdags med :Dde var roligt så smakade man lite ju med som vanligt haha :d sen så började jag att bära ner bröd och bullar i butiken som någon annan ska skära upp och så där sen så tog jag frokust kl halv 9 och då käkade jag lite och drack en redbull haha :D måste man om man ska vakna ju om man har varit uppe sen halv 5 hahah :d sen så hjälpte jag till att bre mackor och så där som dem gör varje dag sen så fortsatte jag att bära ner bullar och sånt i butiken sen så chillade jag lite för hade inget att göra men sen så började jag att hjälpa till att baka igen lite sen så efter ett tag så började jag att göra vid plåtar som vanligt haha :D men de e roligt sen så slutade jag kl 11:00 så da drog jag hem och när jag kom hem så tog jag de lungt och såg på tv och lyssnade på musik och snackade med min underbara älskling<3<3<3<3<3 lite sen så skulle hon göra saker så hon drog ut från msn och mest hon var utloggad så tog jag de lungt och lyssnade på musik och städade lite på rummet och skrev lite texter sen så såg jag film men jag sommnade till hahah :D vet ej varför men gjorde de sen så vaknade jag upp så såg jag att baby girl var inne på msn så jag snackade med henne lite sen så skulle jag käka efter ett tag sen så efter jag hade gjort de så drog jag upp och handlade dricka :D:D de var tvunget för var sugen på julmust haha :D sen så när jag kom hem så tog jag de lungt och lyssnade på musik och såg på tv och ringde min underbara älskling<3<3<3<3<3 och snackade med henne ett tag   sen så efter de så såg jag tv och lyssnade på musik och tog de lungt typ sen så såg jag på mina program som jag gör på måndagar sen så snackade jag med baby min på msn lite <3<3<3<3<3<3 sen så skulle hon sova så jag sa godnatt till henne sen så såg jag tv lite och skrev en text sen så loggade jag ut och såg på film sen så sommnade jag typ.....



älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3...



///Kärlek JFP:D Jesper

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards