jfpmusic

Alla inlägg den 14 november 2010

Av jesper fransson - 14 november 2010 23:30

Tjoo  Idag gick jag upp vid 10:30 typ elr något sånt men i alla fall så jag gick in på datan men baby var ej inne men hon kom in rätt snabbt ändå hihi<3<3 sen så drack ja lite sen så såg jag på tv lite se så kom baby in och da snackade jag med henne ett tag och lyssnade på musik och sen så packade jag för jag skulle till slussen :( men men sen så drog jag lite innan 14:00 och under tiden jag åkte till slussen så snackade jag med min älskling<3<3<3 i telefon för laddade på den:d sen så när jag kom till slussen så bäddade jag sängen och så där :d sen så drog jag och Jonte:d till Emelie/Syrran:D:D och hade de myssigt:D när vi kom dit så började vi med att snacka lite sen så fikade vi ett tag:D:D och snackade och hade de trevligt sen så efter vi hade fikat och så där så började vi att se en film och de blev fredag den 13:de haha:D den var bra :D sen så under tiden vi såg den så käkade vi chokladpudding:D:D och hade det trevligt sen så vid 18:00 så var vi tvugna att dra tillbaka till slussen:(:( igen tuvärr för vi skulle käka middag där så vi fick dra tillbaka och vi gick haha de gillade ej jonte haha :d men men sen så under tiden vi gick tillbaka så snackade jag med min underbara älskling<3<3<3<3 sen så när vi var tillbaka så käkade vi och snackade lite sen så städade vi undan och sånt sen så såg vi tv lite och hade det tråkit sen så skulle jag ringa min älskling<3<3<3 för att säga godnatt :Doch säga att jag älskar henne<3<3<3<3 sen efter jag hade pratat med henne så började vi se Beck den var braD:D:D sen så när den var slut så la vi oss och då låg jag och läste lite och tänkte på min underbara älskling<3<3<3 ska till Emelie/syrran Imorgon med:D:D efter jobb:D:D:D.....Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3....


///JFP

Av jesper fransson - 14 november 2010 12:30

Tjoo  Grattis pappa och leffe på fars dag idag:D:D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards