jfpmusic

Alla inlägg den 9 november 2010

Av jesper fransson - 9 november 2010 23:45




Denna såg jag och den var skit bra:D:D den e se värd:D:D

Av jesper fransson - 9 november 2010 23:45

Tjoo:) Min Tisdag började med att jag gick upp halv 5 som jag alltid gör när jag e på min praktik :D så jag gick upp och tog på mig och lyssnade på musik lite på min mobil sen så drog jag ner och drack sen så drog jag och leffe till bussen :D sen så när jag kom ner på min praktik så byttade jag om som jag alltid gör sen så snackade jag med min handlädare där nere lite sen så började jag med att slänga sopor sen så la jag ner bröd och kakor och sånt i en säck som jag alltid gör :) som jag sätter i källaren sen så hjälpte jag till och baka lite och så där sen så la jag på glasyr på kakor och sånt som jag brukar göra :D sen så bärde jag ner alla kakor och bullar och satte i ett skåp nere i butiken som sen den som jobbar i butiken tar hand om:D sen så doppade jag såna dammsugare i shocklad som man har på dem haha de var rätt roligt:D sen så efter de så tog jag de lungt och tog frukost  ett bra tag :D da så käkade jag bulle med bulle haha :D  sen så tog jag de lungt sen så började jag att göra rent plåtar som vanligt ett bra tag sen så tog jag middags rast sen så slutade jag halv 1 för skulle på möte på art och de gick jag på med :D och e slutade vid 14:00 sen så drog jag hem och när jag kom hem så snackade jag med min underbara älskling<3<3<3ett tag och sen skrev jag lite texter sen så gjorde jag med i ordning för skulle på bio :D idag och se himmlen e oskyldigt blå:D den var sjukt bra :D faktist :D:D Bill skarsgård e jag med :D:D hihih sen så när den var slut den varare i 2 timmar sen när den var slut så drog jag hem :D:D och när jag kom hem så ringde jag min underbara älskling<3<3<3<3<3sen så när vi hade pratat så käkade jag lite sen så såg jag på tv och snackade med baby på msn lite sen så satt jag där nere och snackade med mamma och lite så sen så blev kl mycket och jag skulle sova typ....



//Kärlek JFP

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards