jfpmusic

Alla inlägg den 3 november 2010

Av jesper fransson - 3 november 2010 23:30

Tjoo.. :) Idag började jag med att gå upp vid 08:30 för att mamma väckte mig så jag gick upp och drack och så där sen så ville mamma att jag skulle åka med henne till sitt jobb så jag gjorde de :D de la vid min skola typ så de var ej så långt :D sen så när jag hade lämnat henne vid hennes jobb så gick jag hem :D där ifrån de tog 15 min :D de var rätt gött och skönt att gå på morgonen :D och lyssna på musik i friska luften hihih:D sen när jag kom hem så satte jag igång datan och lyssnade på musik och såg på tv och kollade min bdb och min facebook :) sen så väntade jag på att baby skulle logga in som hon till sist gjorde :D så snackade jag med henne lite och lyssnade på musik och chillade och skrev lite texter på min data :D och letade efter lite beats :) sen så efter ett tag så började jag och packa mina saker som jag skulle ha med till min underbara älskling:)<3<3<3<3 för ska dit idag:D sen så när jag var klar med de så lyssnade jag på musik och chillade sen så skulle jag upp i affären och panta lite men de gick ju inte för den var i sönder :S så jag fick dra hem igen och när jag kom hem så lyssnade jag på musik och snackade med min underbara älskling<3<3<3 och min rapp polare som jag håller på att göra min skiva med :D sen så tog jag de lungt ett tag och såg tv och snackade med min underbara älskling<3<3<3<3 sen så packade jag klart de sista sen så duschade jag lite :D för får ju vara fin när jag ska till baby ju hihi:D sen så skrev jag klart en text och lyssnade på musik och lyssnade på beats:D som jag hade laddat ner hihi:D måste man ju hihi sen så såg jag tv och snackade med baby girl<3<3<3 och väntade på svärfar skulle komma och hämta mig :) tillslut så kom han och hämta mig kl 18:00 och så åkte jag upp till baby och när jag kom upp hit så tog vi de lungt och såg på film och snackade och sen så käkade jag:D<3 sen så fortsatte vi att se film och snackade sen så myste vi lite :D och hade de gött:D som att käka gött och se film och så där sen så skulle min baby sova efter ett tag och när hon la sig så såg jag på film tills jag sommnade :D.....


//Kärlek JFP)Jesper

Av jesper fransson - 3 november 2010 09:59

Tjooo:D:D:D yeah idag ska jag till min underbara älskling<3<3<3<3<3 och vara där till söndag:D:D:D de ska bli sjukt kul :D:D och komma upp till henne igen :D:D men jag bloggar där uppe med så de e lungt ses ikväll:D:D:D:D......



///Kärlek JFP

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards