jfpmusic

Alla inlägg den 8 november 2010

Av jesper fransson - 8 november 2010 23:30

Tjoo:D.. idag började min Måndag med att jag gick upp kl 04:30 och tog på mig och drog ner där nere och drack och så där sen så chillade jag lite och så sen så drog jag och leffe till bussen ner till min praktik och när jag kom ner till min praktik så byttade jag om och drack lite och sen så snackade jag med min handledare lite om helgen och lovet och så sen så började jag med att slänga alla sopor i soprummet sen så la jag ner massa bröd och sånt i en säck för någon skulle hämta de och så sen så chillade jag lite och hjälpte till att baka och så sen så la jag glasyr på kakor och sånt som jag brukar göra :D de e rätt skoj faktist hihi:D sen så när jag hade gjort de så började jag att bära ner bullar och bröd i butiken de tog ett tag för de e rätt mkt som ska ner:D hihi men sen så när jag hade de så hjälpte jag till att bre mackor och så :D:D de e rätt skoj de med hihi sen så tog jag de lungt lite sen så hade jag frukost 08:30 så da käka jag och läste lite och tog de lungt :D:D ett tag sen så började jag igen och da gjorde jag inte så mkt först men sen så stog jag och skrapa plåtar som jag alltid gör :D:D de e rätt skoj faktist de med :D hihi sen så när alla dem var klara så tog jag middag för de tog en bra stund de hihih :D så jag tog middag efter ett tag sen så chillade jag ett tag och sen gjorde jag ej så mkt mer sen så slutade jag typ och när jag hade slutat så drog jag hem och när jag kom hem så tog jag de lungt och såg på tv och snackade med min underbara älskade älskling<3<3<3<3<3<3 på msn och såg på film och så sen så skrev jag lite texter och så där:D:D sen så på kvällen så tog jag de lungt och käkade och såg på tv och lyssnade på musik och snackade med min älskling i tele lite :D<3<3<3sen så såg jag på mina tv program som jag brukar se sen så tog jag de lungt lite sen så skulle jag sova typ....


///JFP

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards