jfpmusic

Alla inlägg den 4 november 2010

Av jesper fransson - 4 november 2010 23:45

Tjoo..  Idag började min dag med att min underbara älskling kom in till mig kl 09:00:Doch la sig:D så sov vi lite sen så såg vi på film lite sen så gick vi upp och tog på oss och så där sen så stack vill till statoil för att handla frukost:D sen så när vi hade gjort de så gick vi till kyrkogården och käkade vår frukost och snackade ett tag :D sen så efter ett tag så drog vi hem och tog de lungt och såg på film :D lite sen så tog vi de lungt och myste och såg film och snackade sen så efter ett tag så drog vi till netto :D och handlade saker som vi skulle ha till maten :D och lite annat som godis och dricka och sånt:D sen så kom vi hem och tog de lungt och myste och såg på film och chillade lite :d sen så började vi och göra mat efter ett tag :D de var rätt god mat :D:D min underbara älskling kan laga mat hon:D:D hihih<3<3<3<3 älskar dig gumman min sen så käkade vi de var rätt gött:D sen så när vi hade ätit så fortsatte vi att se film jag sog den luftslottet som sprängdes :D den var rätt bra :D:D faktist hihi:d sen så tog vi de lungt och såg på annat på tv som vi skulle se som våra tv program hih:D sen så när dem var slut så fortsatte vi att se film och tog de lungt:D:D och hade de gött :d sen så skulle min underbara älskling sova efter ett tag så när hon la sig så tog jag de lungt och såg på film tills jag sommnade :D:D ses imorgon...


///Kärlek JFP)Jesper:D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards