jfpmusic

Alla inlägg den 10 november 2010

Av jesper fransson - 10 november 2010 23:30

Tjoo:) idag började jag med att gå upp halv 5 som vanligt och tog på mig och gick ner och drack och sånt sen så drog jag till bussen och åkte ner till min praktik :D och när jag kom ner där så byttade jag om och chillade lite sen så la jag ner bullar och sånt skit i en säck som jag alltid gör :D och efter de så tog jag de lungt och hjälpte till att baka lite som vanligt :D sen så la jag glasyr på bullar och sånt som vanligt:D sen så bärde jag ner allt de som vanligt med som jag alltid gör :D och när jag hade gjort allt de så tog jag frukost halv 9 som vanligt och da käkade jag och mest jag gjorde de så läste jag sen så bara började mitt huvud att snurra som fan och jag började må illa som in i helvete och sen sånt skit så jag fick dra hem :( och när jag kom hem så gick jag in på datan lite och lyssnade på musik och såg om baby var inne men de var hon ej sen så vilade jag ett tag sen så kom älsklingen in<3<3<3<3<3 och da snackade vi lite :D sen så såg jag tv och tog de lungt och lyssnade på musik och skrev lite musik :D sen så har jag ej gjort så mkt mer idag meren att snackat med min älskling och vilat och sätt tv och lyssnat på musik typ :) och på kvällen såg jag tv och käkade och snackade med min underbara älskling i telefon <<3:Dtyp....


///JFP

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards