jfpmusic

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Hos älsklingen min :D<3

Av jesper fransson - 6 november 2010 23:30

Tjoo...  Idag började min lördag med att min underbara älskling<3<3<3<3 kom in till mig och la sig en stund :D<3 sen så väckte hon med elr hon försökte men jag var rätt seg på att gå upp hahaha:D<3<3 men till slut så kom jag upp ur sängen och da tog vi på oss och så där för vi skulle till uddevalla idag:D<3 men innan de så drog  vi till staoil och handlade fukost:D<3 och bullar och så där som vi skulle ha med oss upp dit :Dsen så när vi kom hem så tog vi de lungt lite.. Sen så packade vi ner allt som skulle med upp och sen så drog vi till Uddevalla :D<3 och resan upp dit tog 2 timmar lite mer :) men de var gött på bilresan upp där så lyssnade jag på musik och snackade med min baby lite<3:D och sen så efter ett tag så stannade vi och fikade lite :D och snackade och så där sen så drog vi vidare:D och senare så började jag skreva klart min text som jag började på dagen innan :D<3 sen så började jag på en som ej blev klar:d men de e inget ovanligt hihih:D<3sen så när vi kom upp så drog vi och handlade blommor och så där för vi skulle till kyrkogården till gravarna :D och lägga blommor och så där de var rätt fint där:D sen så efter vi hade gjort de så åkte vi hem igen:D<3 och de tog med 2 timmar hem och da under tiden så lyssnade jag på musik och snackade med min älskling<3<3<3<3 och vilade lite :) hihi man var ju trött hihih:) sen så när vi kom hem så stannade vi till på netto för vi skulle handla godis och så där :d<3 för att ha lite gött:D att käka hihi:D sen så när vi kom hem så gjorde svärmor mat och under tiden så såg vi på film och tog de lungt typ sen så käkade vi god mat:D sen så forttsatte vi att se film sen så gjorde min underbara älskling<3<3<3 desert:D<3 den blev skit god:D:D och sen så spelade vi lite spel och så där och såg våra program och chillade sen så käkade vi vår desert och såg film och myste :D:D för imorgon ska jag åka hem:'(  jag vill inte de men jag måste tuvärr:( men sen så såg vi tv och myste och tog de lungt sen så skulle vi sova typ.......



//JFP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jesper fransson - 21 mars 2014 21:15

Baaaam nu va de rätt länge sen jag bloggade det är bara för helt ärligt för att jag har glömt bort min blogg hahaha :) .... Men ska bättra mig lite mer nu :) det kommer fortfarande vara min musik träning o vardags blogg :) så ska bättra mig :) i alla...

Av jesper fransson - 11 augusti 2011 11:55

Yeah idag har man varit tsm med sin älskling i 29 månader som e 2 år och 5 månader :D:D.... Och fler dagar och år ska de bli :D:D de lovar jag dig gumman min jag älskar dig över hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3....     M...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 7 augusti 2011 23:00

tjena :) alla nu ska jag berätta om min dag :) joo hela min dag började med att jag gick upp 12:00 typ och satte mig framför datan och snackade med min underbara älskling lite :) och lyssnade igenom beats som jag ska andvända och sådär :)...Sen så ef...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards