jfpmusic

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

hem från älsklingen:'(

Av jesper fransson - 7 november 2010 23:00

Tjoo.. idag började jag med att min underbara älskling<3<3<3<3 kom in till mig och la sig ett tag :D och sov lite sen när vi hade sovit ett bra tag så såg vi på tv lite och så där sen så gick vi upp och gjorde oss i ordining och tog på oss och så där sen så drog vi till jysk för att jag skulle handla såna foto ramar till mina skolfoto :D dem blev rätt bra sen så efter de så drog vi in på statoil och handlade frokust min underbara baby<3<3<3 bjöd mig :D tack min älskling sen så drog vi ner vid ätran och satt där och käkade och kollade ut över ätran ån och snackade lite och så där sen så när vi hade suttit där ett tag så drog vi hem och när vi kom hem så tog vi de lungt och jag skrev blogg lite och såg på tv och film sen så spelade vi lite spel och så där :D<3 sen så hjälpte min underbara älskling mig och packa för jag ska hem idag :'( jag vill ej hem men jag måste de tuvärr  men men sen så när hon hade hjälpt mig så myste vi och såg på tv och film och snackade och så där ett bra tag sen så skulle hon se något på tv så såg jag med sen så tog vi de allmänt lungt och snackade och såg tv och så sen så skulle vi käka mat de var rätt gött:D svärmor kan laga mat hon hihi:D sen så när vi hade ätit klart så fortsatte vi att se på tv och chillade sen så skulle jag åka hem 18:30 jag kommer sakna dig min underbara älskling:'(:'(    sen så åkte jag ner till helsingborg igen svärfar körde mig ner :D tack svärfar :D:D sen så när jag kom hem så snackade jag med mina syskon och satte på datan och chillade lite sen så kom mamma och leffe hem så snackade jag med dem lite sen så ringde jag min underbara älskling och snackade med henne ett tag sen så satt jag och såg på beck gamen :D den e bra som fan :D:D sen så chillade jag framför datan och snackade med min underbara älskling sen så skulle jag sova...... och imorgon e de praktik igen :D


//Kärlek JFP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jesper fransson - 21 mars 2014 21:15

Baaaam nu va de rätt länge sen jag bloggade det är bara för helt ärligt för att jag har glömt bort min blogg hahaha :) .... Men ska bättra mig lite mer nu :) det kommer fortfarande vara min musik träning o vardags blogg :) så ska bättra mig :) i alla...

Av jesper fransson - 11 augusti 2011 11:55

Yeah idag har man varit tsm med sin älskling i 29 månader som e 2 år och 5 månader :D:D.... Och fler dagar och år ska de bli :D:D de lovar jag dig gumman min jag älskar dig över hela mitt hjärta min älskling<3<3<3<3<3....     M...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 8 augusti 2011 23:45

tjoo.. :D idag började jag med att gå upp och göra mig i ordning för min jogging :) sen så drog jag ut och joggade lite sen när jag kom in igen så chillade jag och gick in på msn och snackade med min underbara älskling sen efter ett tag så skrev jag ...

Av jesper fransson - 7 augusti 2011 23:00

tjena :) alla nu ska jag berätta om min dag :) joo hela min dag började med att jag gick upp 12:00 typ och satte mig framför datan och snackade med min underbara älskling lite :) och lyssnade igenom beats som jag ska andvända och sådär :)...Sen så ef...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards